Az e-mail lista növelésének 5 hatékony módszere

//Az e-mail lista növelésének 5 hatékony módszere

Az e-mail lista növelésének 5 hatékony módszere

Az e-mail lista növelésének 5 hatékony módszere

Az e-mail lista már nélkülözhetetlen tartozékai a vállalkozásoknak. Ez az egyedüli  címlistád, ami mindig a te kezedben marad, ezért felbecsülhetetlen értékkel bír. Hiszen szemben a különböző közösségi médiákban összegyűjtött követőiddel, ez az egy adatbázis az ami fölött te bármikor rendelkezhetsz. Ezt nem tudják tőled elvenni, mert ez a te rendszered tulajdonába van. A többi felület ha bármikor megszűnne, a személyek , nevek listája is azonnal kárba veszne. Mivel a látogató önszántából adja meg címét, mert érdeklődik valamilyen téma, vagy terméked iránt, így a feliratkozás során kapcsolatban maradsz vele és bármikor értesíteni lehet az újdonságokról, akciókról, új tartalmadról. Az e-mail lista lényege pedig, hogy ennek a kis közösségnek a tagjai később bármikor a vásárlóiddá válhatnak, különösebb anyagi ráfordítás nélkül.

Nézzük akkor, hogy az e-mail lista hogyan növelhető egyszerűen 

1. Feliratkozó ablakok a weboldalon

Mikor a látogató a weboldaladra téved, érdemes őt, nem elengedni, legalábbis mindent meg kell próbálnunk, hogy maradjon, sőt fel is iratkozzon, ezzel gyarapodjon az e-mail lista.  Győződj meg róla, hogy minden oldalon megtalálható egy  feliratkozó ablak. Egy olyan felhívás, ami értékes számára, ezért rá tudod venni, hogy e-mail címét átnyújtsa neked. Ezáltal szabad kezet adjon arra, hogy érdekli őt az oldaladdal kapcsolatban minden információ, ezért “zaklathatod” az elektronikus leveleiddel. Hiszen ha olyan oldalra érkezik ahol ez nem található meg, mert csak a főoldalra tettél ilyet, akkor ha kilép az oldaladról, esélyt sem adtál neki feliratkozni. Ha elhelyeztük az oldalakon, még akkor is egy kilépéskor felugró ablakkal is emlékeztethetjük rá, hogy megadja az e-mail címét nekünk.

2. A tartalommarketing is segít az e-mail lista növelésében

Hiszen ha fontos nekünk a tartalommarketing, valószínű vállalkozásunkra nézve releváns tartalommal blogbejegyzéseink is vannak a weboldalunkon. Ez a hatékony eszköz segít nekünk az e-mail lista növelésében is. Ha megírtuk a blogbejegyzést, ami értékes az olvasó számára és hasznos tartalommal is bír, azt az olvasó megoszthatja a közösségi médiában is. Ezért az írás végén mindenképpen helyezz el egy cselekvésre felszólító gombot. Ahol feliratkozhat valamire, ezzel is kihasználjuk a lehetőséget, hogy megadhatja e-mail címét nekünk.

3. Az e-mail lista növelésében segít az is, hogy a kiküldött levelekben megosztható tartalom van

Ha az e-mailben kiküldött tartalom, megfogta az olvasónkat, kapott valami olyan tudást belőle, amit hasznosnak talál, lehet, hogy meg fogja nekünk osztani. De ehhez az kell, hogy a leírás végén találjon az olvasó megosztás gombokat. Mert akkor nem zárkózunk el attól, hogy az emberek megoszthassák a közösségi médiában. Ott pedig olyan emberekhez is eljuthat akik még nem ismerik a vállalkozásunkat, nem hallottak még rólunk, így szintén új feliratkozókat szerezhetünk. Minden új megírt blogbejegyzés alkalmas erre, de ha nem találkozik ezekkel az ikonokkal, a levél végén akkor nem tudja terjeszteni. Még ha tetszik is neki valamelyik írásunk annyira, hogy azt ismerőseivel meg szeretné osztani, akkor megfosztjuk őt is és magunkat is ettől a lehetőségtől. Neki lehet, hogy hiányérzete lesz, mi pedig új feliratkozókat veszíthetünk.

4. Feliratkozásért cserébe adjunk valami hasznos dolgot

Mivel az emberek már csak úgy simán, nem fogják megadni az e-mail címüket, mindenképpen valamit fel kell ajánlani nekik cserébe érte. Ez egy olyan módszer, ami jelenleg a leghatékonyabb, hiszen az emberek szeretnek ajándékot kapni, főleg ha az tényleg ingyen van. Természetesen fizetnek itt is érte, de a fizetőeszközük jelenleg az e-mail címük, ami számunkra nagyon értékes, nekik meg nem kerül kézzelfogható összegbe. Ezért nagyon becsüljük meg őket ezért és valami értékes dolgot adjunk cserébe. Például ellenőrző listát, termékmintát, a vállalkozásunkkal kapcsolatban e-könyvet, de akár videót is adhatunk. Mivel az emberek szeretik az ajándékokat ezzel is motiválhatjuk, hogy feliratkozzanak.

5. Különleges ajánlat, csak a feliratkozóknak

Ha olyan ajánlatot teszel, amit csak a feliratkozók kaphatnak meg, ha megadja az e-mail címét, akkor szintén növelhetjük a feliratkozók számát. Küldhetünk nekik például kedvezményre jogosító kupont valamilyen termékünkre. Ez is egy népszerű, bevált szokás és ezt is folyamatosan, bizonyos időszakonként, küldhetjük feliratkozóinknak. Ezzel is gyarapszik az e-mail lista és még a vásárlói ráta is nőni fog.

 

Tehát a feliratkozó lista nagyon fontos vállalkozásunk számára. Értékeljük és becsüljük meg azokat a látogatókat, akik ránk bízzák e-mail címüket és folyamatosan maradjunk is kapcsolatba velük. Használható tanácsokkal, termék információkkal, kedvezményekkel egyértelműen növelhetjük a konverziónkat is.

Ha tetszett ez a blogbejegyzés, olvasd el az üzleti blog 12 előnyéről szóló írásunkat is.

Kövess minket a Netre Veled facebook oldalunkon is.

By |2018-09-08T20:01:22+00:002018/06/07|Categories: Netre veled magazin|Tags: , |

About the Author: